I made this widget at MyFlashFetish.com.

Like tHis bLog ??

Monday, October 31, 2011

ya ALLAH !


YA ALLAH...

Jika aku jatuh CINTA.. cintakanlah aku pd seseorang yg melabuhkan cintanya pd-MU agar bertambah kekuatanku utk mencintai-MU.

YA ALLAH... jika aku jatuh CINTA.. jagalah cintaku pdnya agar tidak melebihi cintaku pd-MU. YA MUHAIMIN.... izinkan aku menyentuh hati seseorang yg hatinya berpaut pd-MU agar tidak terjatuh aku dlm CINTA yg membinasakan..

YA ALLAH...YA ROHMAN....YA ROHIM... aku meminta izin...bila saat aku jatuh CINTA.. jgn biarkan CINTAku utk-MU berkurang hingga...membuatku lalai..

aku adanya engkau ALLLAHU ROBBI pintaku..bila satu saat aku jatuh hati.. penuhilah hatiku dgn bilangan CINTA-MU yg tak terbatas,biar CINTAku pd-MU tetap utuh..

ALLAHU ROBBI... izinkan bila suatu saat aku jatuh hati.. pertemukanlah kami..dan berikanlah kami kesempatan untuk lebih mendekati CINTA-MU... ALLLAHU ROBBI....

pintaku yg terakhir...seandainya aku jatuh hati... jgn pernah kau palingkan wajah-MU dariku anugerahkanlah aku CINTA-MU.. CINTA yg tak pernah pupus dari waktu... Amin......

No comments:

Post a Comment